„Bing and Decide” – nowa kampania reklamowa firmy Microsoft

Microsoft ruszył z ogromną kampanią reklamową, której efektem ma być zwiększona liczba użytkowników wyszukiwarki internetowej Bing – konkurencyjnej do rozwiązania firmy Google, czy Yahoo.

Już samo hasło reklamowe mówi o nowym podejściu do wyszukiwania. Zdaniem przedstawicieli firmy Microsoft, obecnie wykorzystywane wyszukiwarki internetowe zwracają użytkownikom wyniki przeładowane informacjami. Bing, w przeciwieństwie do innych wyszukiwarek, ma być postrzegany jako decyzyjny silnik wyszukiwawczy (decision engine), który eliminuje przeładowanie wyników informacjami i dostarcza nową jakość wyszukiwania.

Wszystkich ciekawych porównania wyszukiwarki Bing i Google zachęcamy do odwiedzenia strony Bing vs. Google, która na jednym ekranie przeglądarki wyświetla wyniki wyszukiwania w serwisie Bing i Google, przykładowo: http://www.bing-vs-google.com/?q=federacja+bibliotek+cyfrowych. Efekt? Dwie pierwsze pozycje w wynikach są identyczne. A pozostałe? Niech Państwo sami to ocenią. Naszym zdaniem wyniki wyszukiwania w Bing dają bardziej zróżnicowane wyniki, przez co wydają się być ciekawsze. Zachęcamy wszystkich do sprawdzenia działania wyszukiwarki Bing, np. sprawdzenia w niej widoczności zasobów bibliotek cyfrowych, z których Państwo korzystają!

Jedno przemyślenie nt. „„Bing and Decide” – nowa kampania reklamowa firmy Microsoft

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*